miercuri, 21 septembrie 2011

Open air performance 27 august 2011

Printe activitățiile obligatorii ce le-am avut în cadrul Festivalului Internațional de Coruri de anul acesta organizat în Ohrid - Macedonia între 25-29 august 2011 a fost și susținerea de mini-concerte în aer liber în diferite locații din superba stațiune, pentru a familiariza și a atrage câți mai mulți localnici și turiști la acest festival. Dacă în prima seara organizatorii au repartizat fiecare cor din cele 50 participante într-o locație de pe centrul Ohridului, în celelalte seri fiecare cor putea la alegere să își susțină concertele în orice locație dorea.
Dacă în primele seri corul nostru și-a ales ca locație centrul Ohridului în seara zilei de sâmbătă 27 august a.c. am vrut să cântăm într-un loc cu totul aparte. Colindând dintr-un loc în altul prin Ohrid am găsit într-un final cel mai potrivit loc și anume între clădirile istorice din apropierea Bisericii Sfânta Sofia unde am susținut concertul de muzică sacră pe care l-ați urmărit în articolul anterior.
La acest open air performance am avut și plăcerea să ne intersectăm cu o formație de folk-jazz participantă de asemnea la Ohrid Choir Festival. Iată ce a ieșit: 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

† OrthodoxDirectory.net - Orthodox Web directory. Orthodox Links.